baltic-dream.reismee.nl

Fotoboek is weer online/ Photobook is back online

Het fotoboek is er weer. SVP niet op de knop VERWIJDEREN klikken

Our photo book is back online.Please don't click on VERWIJDEREN

Dawn

Loved your book and brought back oh so many memories. Looks like you had good weather and the ship looks lovely. Great ports and glad Jan got a few more lighthouses. WE only wish it were in English, but we got the gist of it.
Spotty rain here and cool, Bernie put on an extra short sleeve shirt and I am in my fleece. No sun and cannot see the mountains. Sue just arrived home from the cottage,only 110 minutes away north of us. She said it rained for the last 3 days, so glad that did not happen here.
Enjoy your weekend and the market below today.
Thanks for sharing,You did another great job and it is a masterpiece.
D
D

Cora

Hoi hadden ze jouw boek ook verwijderd? Dat van mij ook ik twijfel of Albelli het ms gedaan heeft, lekker weertje ook daar bij jullie?

Bernie Rivait

Alie
Really enjoyed your cruise album-many great sites and brought back many memories.
Wonderful to look at and enjoy your travels and pictures.
We are settled in Victoria and enjoying a rainy cool day today.
Hugs to you both!

Rob Schmidt

Mooi fotoboek, leuke herinnering voor jullie!
Van de foto’s die jullie onderweg stuurden, gaf het mij geen spectaculaire indruk. Maar in het fotoboek staan veel mooiere plaatjes. Wat een pracht en praal in St. Petersburg! En Jan is met de vuurtorens ook wel aan zijn trekken gekomen, neem ik aan.
Op naar de volgende reis.
Hartelijke groeten, Rob

Tonny Machiels

....
Ik heb trouwens jullie fotoboek bekeken van de laatste cruise. Leuk om de foto’s van St Petersburg te zien, waar Tessa en ik ook zijn geweest in 2014. De Hermitage hebben wij met een “beetje Nederlands” sprekende gids bezocht. Enorm indrukwekkend. In het voormalige privétheater van de Romanovs zagen wij een balletvoorstelling van het Zwanenmeer. De Petrus en Paulusvesting hebben wij ook van binnen bekeken. Dat was apart, want er was toen net een herdenking bezig met kranslegging en veel “hotemetoten”, compleet met marsmuziek en veel stram marcherende militairen, waar wij natuurlijk een filmpje van maakten. Dat zijn leuke herinneringen.

Helene

Geweldig fotoboek nog niet eerder zoiets gezien gr

Bertie van der Bom

Ja wij zijn geweest. Ik heb je via je blog proberen te bereiken, maar lukte niet.
Ik vond het enig om je verhaal te lezen, zo volledig. Ik wilde je bereiken om te zeggen dat wij dus op dat schip naast jullie zaten: the Brilliance of the seas.
Zo grappig hoe je erover schreef.
Overigens zijn wij niet in Stockholm geweest. Jammer. We kregen geen toestemming de haven in te varen vanwege de wind. Jullie wel he. Maar jullie lagen in een andere haven. Wij zijn anderhalve dag in Kopenhagen geweest.
Ik vond de eerste keer cruise-ervaring geweldig. Wat een geoliede organisatie zeg en wat een verwennerij.
Mijn moeder van 88 vond het ook heerlijk.

Ilse & Ido

Complimenten, het boek ziet er weer FANTASTISCH uit (zoals we inmiddels wel gewend zijn ;-)
Altijd weer een feestje om jullie belevenissen te lezen en de foto's te bekijken, en als kers op de taart: het fotoboek! Fijn dat jullie deze reis hebben kunnen maken en we wensen jullie nog vele mooie reizen toe. In goede gezondheid, dat vooral!!