baltic-dream.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog! / Welcome to our blog!

English at the end

Eindelijk is duidelijk dat we de vorig jaar al geplande cruise kunnen gaan maken.  Na een paar hectische maanden met veel ziekenhuiszaken, kregen we deze week te horen dat mijn blaas ook nu weer goed reageert op de behandelingen. Ik heb er ondertussen al zes gehad, het is gecontroleerd en er zijn geen foute cellen meer gevonden. De volgende serie is eind augustus (dan drie) en zo verder verdeeld over een paar jaar. Ze houden me goed in de gaten. Op het moment heb ik er dankzij de pollen een lichte longontsteking bij, maar die ben ik met antibiotica aan het verslaan en we hebben nog ruimt drie weken voor vertrek. Hier komt het:

Vanaf nu zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd (ongeveer) precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Dit keer wordt het een cruise in de Baltische Zee (ook bekend als de Oostzee). We varen met een schip van NCL (Norwegian Cruise Line), genaamd Norwegian Breakaway. We vliegen de dag voor de cruise naar Kopenhagen en vertrekken daar na een overnachting in een hotel. We doen Warnemünde, Tallinn, St. Petersburg, Helsinki en Stockholm aan voor we terugkomen in Kopenhagen. Duimen jullie voor mooi weer?

Als je dit leest doordat je een link hebt gevolgd in een mailtje van Reismee, hoef je niks te doen. Wil je dat niet meer, dan kun je je afmelden. Opnieuw aanmelden kan ook aan de rechterkant. Het logo is geleend van de Baltic Dream-reeks die in september 2016 in IJlst werd opgevoerd. Een fantastisch evenement destijds.

We zie je graag terug op ons reisblog en zijn altijd blij om berichtjes en reacties van je te lezen!

Leuk dat je met ons meereist!

Alie en Jan

After a couple of months with many visits to hospital, yesterday we heard that the results are GOOD: mo more wrong cells and they will continue to treat me with BCG, like they did five years ago. Here is what we will do three weeks from now:

This is the place to follow our experiences and adventures during this trip. From now on you will regularly find new stories and pictures  (verhalen en foto's) and on the map (kaart), you can see where we are and have been! This time we will go on a cruise in the Baltic. We will sail on NCL Breakaway (Norwegian Cruise Line). We fly to Copenhagen and after a night sleep, we will board the ship. We will visit Warnemünde, Tallinn, St. Petersburg, Helsinki and Stockholm before coming back to Kopenhagen.  We hope you will order good weather for us.

You will receive an email from Reismee whenever we have added a new story or new photo’s.

We look forward to your comments and messages (you can add them by clicking Reageren).

The header op this blog is borrowed from the series Baltic Dream presented in September 2016 all over IJlst (on the canals, with even the guests in boats, and at windmill De Rat.

Nice that you can join us  on our trip.